tisdag 16 maj 2017

Koftor, koftor

Jag är lite road av mina Me-Made-May-outfits igår och idag:
Igår röd Tonic och svart Audrey.
Idag svart Bronte och röd Audrey.
Även i övrigt har koftor behövts, men någon dag hade jag visst en kjol jag hade sytt också.
Den andra delen av mina föresatser inför den här månaden har jag släppt. Tanken bakom det här eventet är visserligen att man ska utmana sig själv lite, men maj är helt fel månad för mig att lägga på mig ett extra måste. Det är mycket att göra på jobbet och mycket att göra hemma, och det sista jag behöver är skuldkänslor över att jag inte efterlever något som jag själv har hittat på.
Med det sagt har jag i alla fall funderat lite över vilka kläder jag använder och inte, och en sak jag har kommit fram till är att jag just nu inte gillar att ha kjol, inte så länge jag måste ha strumpbyxor till. Jag har också kommit fram till att det är helt ok och att jag inte behöver försöka ändra på det utan får göra precis som jag vill. Det var väl en ganska bra slutsats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar